Snart snart snart..


Snart blir det studenten, närmare bestämt på torsdag. Denna dag man längtat efter stört mycket.Betygen är satta och jag har i princip sommarlov. Men tänk vad anorlunda allt blir. Min underbara klass och allt vi har gjort. Kommer sakna det samtidigt som, ja det blir jävligt skönt att slippa allt. Delade känslor helt enkelt, men jag kommer sakna det.



Efter ett år ville  vi ta ett hopp ut i älven som vi målade fint på formelsamlingen.

Fysik B, intressanta lektioner som jag har lyssnat nogrant till. Aldig haft bättre sömn.


Allt vi pratat om som elis målat av. Detta tillfälle: Vi ville ha en humla som husdjur.

Finaste klasskamrater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0