FESTIVAL

Älskar man bara inte festival. Den, eller dom veckorna på året man kan sova i en kofta, aldrig bortsa håret och tro att man ska gå under samtidigt som att man vill ha mer, mer mer! Inget slår det där dagarna man bor i ett tält som luktar chips-fimp och smälter eller regnar bort beroende av olika påverkningar av vädret. Det finns inget skydd, ingen ro, inget "nä, jag tror jag bangar ikväll". Det är bara kör hårt och lev! 

Bob Dylan kommer till P&L, smk och massa fint till Emmaboda, Thåström till WayOutWest. Jag vill, vill vill.


P&L 2010. Totalt stekhett sex dagar i rad. Jag älskar att axel har hotpants och mina strumpbyxor. Inte för att han går klädd så till vardags, men är det festival så är det. Kylan slog på om natten, bilden är från 10 tiden så man måste klä på sig - strumpbyxor och kofta!

Man kan aldrig få nog av nutella mackor! frukost, lunch, middag.

Hultan 2009. Mindre värme, mer lera. Har plastpåsar i mina tygskor. Det hjälpte tyvärr inte.

Emmaboda 2009. Mys festival med mys folk. Här har vi polparty tror jag.


Kommentarer
Postat av: Sofia

<3 Alltså. Dör. Vill ha sommar nu o festival. Vuxet ansvar och sommarjobb får faktiskt ge vika för i alla fall en festival. Ska nog ta med lilla kamera skrutten o ge mig på lite "street foto" :P

2011-04-03 @ 22:25:16
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0